Afvallen met Nulijnen

Bent u het ook zo zat om altijd  te vechten tegen de vele kilo’s en wilt u voor eens en altijd afrekenen met uw overgewicht?

Afvallen bij Nu-Lijnen  u vindt hier unieke trainings- en coachingsprogramma voor mensen die kampen met overgewicht en graag willen afvallen.

Stel niet langer uit ga nu afvallen.

Deze website , waarbij u als persoon centraal staat, heeft als basis de pijlers voeding, bewegen en het ontwikkelen van de juiste mindset.

  • Snel afvallen.
  •  Gezond afvallen.
  •  Snel afvallen op gezonde wijze.
  •  Afvallen zonder dieet.
  •  Afvallen en bewegen.
  •  Afvallen met het oerdieet.
  •  Afvallen met het eiwitdieet.

 

Iedereen wil een slank en gezond leven vele lukt dit  niet. Op de website van Nulijnen.nl krijg je  inzicht  in de laatste methode  op het gebied van gezond eten , leven en afvallen. Hier vindt je alle informatie om het voor jouw de keus gemakkelijker te maken.

Wij bieden een compleet overzicht van programma’s om af te vallen op die manier die het beste bij u past.

 

Vitadis

Het VITADIS slanker leven plan is de beste afslankmethode van dit moment en dat is gebleken, duizenden mensen gingen je voor en met succes!

In tegenstelling tot andere afslankmethodes en diëten verbrand je met het VITADIS slanker leven plan  voornamelijk vet, spiermassa blijft beter behouden!

Maak hier kennis met VITADIS

 

Het Mentale Dieet Plan

 

Ontdek RISICOLOOS Het Mentale Dieet Plan

Het is in deze eenvoud en in het BEGRIJPEN van WAT je DOET dat het geheim schuilt. Je leert jezelf ‘coachen’ om het aangeleerde te blijven doen, ZONDER dat het aanvoelt als een verplichting…Bovendien word je mentaal ondersteunt zodat je STOPT met jezelf altijd te saboteren

Maak nu kennis met het Mentale Dieet Plan

Het 7×7 afslankmethode

Als jij geïnteresseerd bent om in 30 dagen of minder een slank lichaam te krijgen en je wilt jezelf niet pijnigen met pillen, medicijnen, chemicaliën, zware trainingen of een streng dieet, dan is dit waarschijnlijk de belangrijkste boodschap die je ooit gaat horen.

Het geheim van succesvol afvallen is niet veel sporten, minder eten, of “de juiste genen hebben”… het gaat erom dat je lichaamsvet verbrandende maaltijden en tussendoortjes eet en drinkt. En dat je deze maaltijden zo klaarmaakt dat ze lekker zijn en dat ze je vetverbranding optimaal stimuleren.

Afvallen op de verkeerde manier werkt averechts, of erger nog het kan serieuze gezondheidsrisico’s met zich mee brengen met zelfs de dood als gevolg. In sommige gevallen zijn deze gezondheidsrisico’s geen kwestie van jaren, maar een kwestie van maanden.

Maak nu kennis met Het 7×7 afslank receptenboek

 

Paleo-voedingspatroon

 

Onze verre voorouders aten geen snoep, koek, brood of pasta. Ze aten groenten en fruit, noten en zaden en leefden van de jacht. Ze aten weinig koolhydraten. De moderne mens eet juist heel erg veel koolhydraten, terwijl ons lijf daar niet voor is gemaakt.

Het paleo-voedingspatroon is gebaseerd op vlees, vis, ei, groente, fruit, noten en zaden.

Lees hier meer over het  paleo-voedingspatroon

 

Dash Dieet

 

Hoe Het DASH Dieet Je Bloeddruk Binnen de 14 dagen verlaagt

In Amerika is het al jaren enorm populair, en ook in Nederland wint Het DASH Dieet terrein. DASH Recepten bevatten veel fruit, groenten, granen, vis, gevogelte, bonen, zaden en noten. De gerechten bevat ook minder zout en natrium. Producten als snoep, toegevoegde suikers, en suikerhoudende dranken, vetten en rood vlees worden zoveel mogelijk vermeden tijdens DASH.

Dit van oorsprong Amerikaanse dieet richt zich in eerste instantie op iedereen met een hoge (of lage) bloeddruk. Tevens is de DASH methode geschikt voor iedereen die minder verzadigde vetten, transvet of en cholesterol rijke voeding wil eten. Dit wordt door artsen vaak geassocieerd met bloeddrukverlaging (denk aan de juiste combinatie kalium, magnesium en calcium, eiwitten en vezels).

Eigenschappen van het DASH Dieet

  • Bewezen gezond en evenwichtig afslanken ZONDER Jojo-Effect.
  • Aangeraden voor Diabetici en nierpatienten.
  • Bewezen resultaten om je hoge bloedruk te verlagen op natuurlijke wijze
  • Bewezen resultaten om je cholesterolgehalte te verlagen
  • Je ontdekt een nieuwe, gezonde levensstijl met normale producten

Lees hier meer over het Dash dieet

 

 

Jesse van de velde

Er zijn veel methoden om gewicht te verliezen. Er zijn echter maar weinig methoden om op een gezonde manier gewicht te verliezen. Een manier die ook blijvend is. En dat is waar ik je op deze pagina iets over wil vertellen.

Mijn gok is dat je niet wéér iets nieuws wilt proberen dat niet werkt. Je wilt niet lang in de keuken moeten staan, je wilt goed voor je lijf zorgen (zonder je lichaam uit te hongeren) en je wilt je beter voelen en er beter uit zien, zonder op dieet te zijn.

Laat me beginnen met een paar vragen.
Ben je wel eens ontevreden over je lichaam? Over je gewicht, over je overtollige (buik)vet?
Zou je graag ook meer energie willen hebben, beter in je vel willen zitten, maar absoluut niet weer één of ander dieet/programma willen volgen, met het risico dat het er binnen no-time weer aan zit?
Zou je graag een gezonde levensstijl willen ontwikkelen? Eentje die praktisch vol te houden is, waarbij je vrijheid hebt (en zeker ook af en toe iets lekkers kunt eten en drinken) maar ook resultaat ziet. Een manier van leven die gezond is en waarbij je partner mee kan doen (zonder in te hoeven leven op ook lekker eten) en waarmee, mocht je kinderen hebben, je ook een voorbeeld voor je kinderen bent?
Lees hier verder>>>

 

Richard Ridder

 

Als je wilt afvallen moet je vet verbranden. Overtollig lichaamsvet maakt  zwaar en dik. Vetverbranding stimuleren kan door veel water drinken en het eten van bepaalde voedingsmiddelen. Nooit afslankpillen vetverbranding stimuleren, maar er is eigenlijk alleen sprake van meer vetverbranding als je ook meer gaat bewegen. Daarnaast gaan de aanpassingen in je voedingspatroon je ook echt helpen met afvallen.

bekijk hier de gratis animatie video van Richard Ridder en ontdek een aantal ongebruikelijk tips om snel af te vallen.

 

 

De huidige mens heeft een lichaam dat zich ontwikkelde in tijden, waarin voedselschaarste heel normaal  was. Tegenwoordig is dit in het rijkere westen doorgaans niet meer het geval en de levensmiddelenindustrie zorgt voor de aanvoer van niet alleen veel, maar ook energierijke voedingsmiddelen. Helaas heeft onze stofwisseling zich hierbij niet aangepast  Hierdoor kan bij veel mensen  de energiebalans doorslaan. Het lichaam is gemaakt om alles wat het binnenkrijgt, zo efficiënt mogelijk op te slaan voor tijden van nood. Deze schaarste blijft  echter tegenwoordig uit, het gevolg,  de hoeveelheid vet in ons  lichaam neemt toe. Dikke mensen hebben veel meer kans op allerlei kwalen dan slanke mensen. Kankers, hart- en vaatziekten en suikerziekte hoge bloeddruk zijn voorbeelden van ziekten waaraan de dikke mens kan komen te lijden,  de kans op het krijgen hiervan daalt aanzienlijk na een aantal kilo’s af te zijn gevallen. En in geval van suikerziekte en hoge bloeddruk is zelf volledige genezing mogelijk.

De negatieve energiebalans

Om af te vallen moet ervoor gezorgd worden, dat er netto meer energie verbruikt wordt, dan dat er binnengekregen wordt. Dat klinkt heel simpel maar  hoe krijgen wij dat voor elkaar ? De volgende drie soorten stoffen leveren energie: vet, koolhydraten/glucose, eiwit . Deze energie wordt door het lichaam voor de volgende vier zaken gebruikt: voor warmteproductie, om te bewegen, voor weefselonderhoud en voor weefselopbouw. De eerste manier van afvallen kan door middel van het minder innemen van de vier energieleverende stoffen. De tweede manier is ervoor te zorgen dat er een verschuiving plaats vind in de verhouding  van de energie leverende stoffen . De derde manier  is lichaam meer  energie te laten gebruiken.  Uiteraard is ook een combinatie mogelijk.

Vetinname bij afvallen

De gemiddelde energieleverantie van vet bij de Nederlandse bevolking ligt al jaren zo rond de veertig procent. Doordat dit zo’n grote hoeveelheid is, is het vrij eenvoudig dit ietwat terug te schroeven om af te vallen. Het lichaam heeft een aantal vetachtige stoffen wekelijks nodig. Dit zijn essentiële vetzuren en de vetoplosbare vitamines. De behoefte van essentiële vetzuren kan geheel gedekt worden door het twee maal per week  eten van een portie vette vis zoals haring, makreel, zalm of paling. Door dagelijks wat te eten van groentes met veel bètacaroteen, zoals wortel, spinazie of paprika wordt de vitamine A-behoefte van het lichaam ruimschoots gedekt.

Koolhydraatinname bij afvallen

Ook de gemiddelde energieleverantie van koolhydraten ligt al jaren zo rond de veertig procent bij de Nederlandse bevolking. Dit is aanzienlijk te hoog met name de  zogenaamde enkelvoudige koolhydraten  in de vorm van suiker en suikerrijke producten alsmede diverse zetmeel producten zoals witbrood,aardappelen en pasta’s verantwoord afvallen en op gewicht blijven is het meest effectief d.m.v. het beperken van koolhydraten. In het algemeen is dit effectiever dan het beperken van vetten en vooral eiwitten. Men moet hierbij niet overdrijven want het lichaam heeft dagelijks koolhydraten nodig, vooral de meervoudige koolhydraten die bijvoorbeeld ruim aanwezig zijn in groente en fruit.

Lijnen en lijden

Afvallen is pas echt effectief en verantwoord als het niet wordt gevolgd door aankomen, het beruchte jojo-effect. 75 tot 90% van de lijners heeft na een  jaar weer hetzelfde gewicht als voor het afvallen,soms zijn ze zelfs aangekomen. Alleen de voedselinname veranderen helpt niet. Eetgedrag draait niet uitsluitend om discipline van minder eten, maar ook om ontspannen zijn en in evenwicht, om genieten zonder rem of straf. Kortom, lijnen zonder te lijden. Kortom u zult nooit resultaat boeken door het volgen van een dieet ,het slikken  van pillen of het insmeren met zalfjes .Uitsluitend het veranderen van uw leefpatroon is de weg naar een gezond en slank leven .

Op deze website willen wij u proberen te helpen met artikelen die een gezond en slank leven mogelijk maken u zult hier dan ook geen verwijzingen vinden naar methode waarbij alleen wordt gelet op vermindering van de calorie inname  of waarbij u wordt veroordeeld tot levenslange aanschaf van drankjes , soepjes of repen.

WARM AANBEVOLEN !!!

Het Slank en Gezond 12 stappenplan begeleidt je op alle facetten van een slank en gezonde levensstijl. En dit stap voor stap zodat je goede gewoonten maakt waarbij blijvend resultaat voorop staat. Resultaat in 12 dagen, goede gewoonten in 12 weken en begeleiding gedurende 12 maanden. LEES HIER MEER OVER HET SLANK EN GEZONDPLAN >>>

__________________________________________________________________________________

 

 

Nulijnen volgen op twittersitekeurmerk-veiligheid-gecontroleerd-actief